Met autoverhuur en wifi in openbare gebieden, ligt het het superieure Ratonda Centrum Hotels Vilnius met 4 sterren in Vilnius, op 3 km van Siemens Arena. Dit hotel, dat van een restaurant is voorzien, is net om de hoek bij het Museum van de Bezetting en de Vrijheidsstrijd gesitueerd.
Bestaande uit een zitruimte, zijn de kamers van het pand in Vilnius uitgerust met breedbandinternet en een flatscreen TV met satellietzenders. In de badkamers vindt u een apart toilet en een douche. De gastenkamers bij dit hotel in Vilnius bieden uitzicht op de stad.
Deze accommodatie heeft een sportschool. Gasten van Ratonda Centrum Hotels Vilnius zullen de zakelijke faciliteiten zoals een fotokopieerapparaat en een bureau op prijs stellen.
Ratonda Centrum Hotels Vilnius biedt een buffet ontbijt dat elke dag in het restaurant wordt geserveerd. De lounge bar heeft een reeks van verfrissende drankjes. Restaurant Esse bevindt zich op een paar stappen verwijderd van het hotel en is gespecialiseerd in Europese keuken.
Het hotel met 43 kamers is op ongeveer 450 meter van Lithuanian Academy of Music and Theatre, op circa 25 minuten wandelafstand van het Vilnius Bus treinstation gelegen. Kenesa is op een klein stukje lopen van Ratonda Centrum Hotels en de luchthaven Vilnius is op 5 km afstand. Bovendien ligt dit pand dicht bij een zakendistrict en op ongeveer 25 minuten te voet van Poort van het Morgenrood. Reizigers geven, ongeacht hun religie, de voorkeur aan een bezoek aan de Kathedraal van Vilnius - een populaire gebedsplaats binnen het bereik van dit hotel. Gasten zullen de bushalte Nepriklausomybes aikste vinden naast Ratonda Centrum Hotels, op 50 meter afstand.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Frans
2023-07-14
We verbleven in een mooi opgezet hotel in het centrum. Het was heel handig, want alles was op loopafstand van het hotel. We konden gemakkelijk naar de belangrijkste bezienswaardigheden en winkelmogelijkheden. Het was natuurlijk leuk dat we in het hotel konden dineren voor een redelijke prijs. Gelukkig was er een café in de stad waar we naartoe konden gaan.
Helaas was de sfeer in het restaurant en de bar een beetje teleurstellend. Er waren niet veel mensen en het personeel leek zich te verstoppen in de keuken.